Thursday, July 20, 2017

EGEN INSURAN ORANG KITA

Anda ada masalah berhubung dengan PUSPAKOM? Anda ingin membaharui  cukai jalan dan insuran kenderaan? Dan jika anda tinggal di sekitar Padang Serai  SHR Ceria Enterprise yang berpejabat di No.  3-A, Arked Koperasi, Kg Guar Lobak, Padang Serai  sedia membantu anda.
Suhaimi Hamid terkenal
dengan panggilan Awang

Tambah menarik lagi Pemilik SHR Ceria Enterprise, Suhaimi Hamid atau lebih mesra dengan panggilan Awang, 43,  juga sedia memberikan khidmat terus ke rumah. Sekiranya anda malas untuk keluar membuat urusan ini beliau sedia ke rumah anda untuk menyelesaikan masalah tersebut.

Menurut Suhaimi, pada mulanya sebelum membuka pejabat memang beliau memberikan khidmat terus ke rumah pelanggan atau pun berjumpa dan menguruskan urusan itu di kedai kopi. Beliau telah menjalankan perniagaan dengan cara  ini lebih 6 tahun dan kini  baru beliau membuka pejabatnya sendiri.
Pejabat SHR Ceria Enterprise di depan Masjid
Guar Lobak, Tapak Pasar malam

“Saya berterima kasih kawan-kawan di sini banyak membantu dan membeli insuran kenderaan dan membaharui cukai jalan daripada saya. Mereka menghubungi saya dan saya pergi menemui mereka. Selepas 6 tahun barulah saya dapat memiliki pejabat sendiri. Khidmat seperti yang dinyatakan akan saya teruskan.”

“Mereka yang ingin mendapat khidmat saya juga  boleh datang terus ke pejabatnya atau boleh menghubungi saya ditalian 019-570 2279 untuk mendapatkah khidmat terus ke rumah. Oleh kerana siangnya saya menguruskan kerja-kerja ini di pejabat JPJ maka khidmat terus ke rumah hanya dibuat pada sebelah malam."
Suhaimi sedang memasukan data pelanggan

“Pejabat saya di buka dari jam 8.00 pagi hingga 6 petang setiap hari kecuali Jumaat dan Sabtu.  Anak saya Mohd Nibiq Syamil menguruskan kerja-kerja pejabat dan saya sendiri berurusan dengan pihak JPJ dan PUSPAKOM.”  Cerita Suhaimi dalam pertemuan dengan Portal Padang Serai.

SHR Ceria Enterprise memberikan perkhidmatan membaharui cukai jalan dan insuran kenderaan. SHR Ceria Enterprise juga membuat urusan membaharui cukai jalan dan insuran kenderaan tanpa perlu geran kenderaan melalui sistem MYEG yang disediakan oleh pihak JPJ.
Mohd Nibiq Syamil sedang
membantu bapanya di pejabat

Katanya lagi, urusan dengan Puspakom  adalah seperti  potong nama kenderaan, tukar engin kenderaan serta membantu mendapatkan cukai jalan yang telah lama mati dan tidak boleh dibaharui melalui sistem biasa.


“Sesiapa yang ingin mendapat khidmat  saya  boleh datang terus ke pejabat atau menghubungi  saya ditalian  019-570 2279. Simpan nombor ini di dalam telefon  bimbit anda agar memudahkan anda untuk menghubungi saya bila perlu.” katanya.



KLIK TENGOK VIDEO INI 
UNTUK TAHU KEPENTINGAN IKLAN






KLIK IMAGE UNTUK KE PORTAL INI

KLIK IMAGE UNTUK KE PORTAL INI

KLIK IMAGE UNTUK KE PORTAL INI

KLIK IMAGE UNTUK KE PORTAL INI




No comments:

Post a Comment